dagens tjej!

Fördröjer en seg lördags-eftermiddag genom att göra en tråkig fåge-sak. Men ikväll blir det först lund sen gitta hem till dalby-land och ragga på folk!

 

 

1. Hur lång är du ?

Ja du, ungefär 165 cm skulle jag tro

2. Vad vill du bli när du bli stor?

Bartender, milf, sjöman på somrarna. sånt typ

3. Vad pluggar du ?

I en skola

4. Har du långt hår ?

Japp! ner till rumpan faktiskt!

5. Vilken hårfärg har du ?

Mest typ tänbrun, men även knall blod och riktigt mörkt brunt. Udda hår jag vet.

6. Sminkar du dig ?

Ja, när jag känner för det i så fall.

7. Har du haft sex senaste månaden?

Omyndig förstår du ;)

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

Svart bh ojj hade vist inga troser

9. Har du kysst någon idag ?

det har jag säkert.

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

En mils avstånd

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

Min mappa är bäst

3. Hur många syskon har du ?

ett syskon. Sen har jag ett psyko också i familj. Kallar inte den för syster.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

Ja jag ger zappa mat

5. Hur många ställen har du bott på ?

Jag har bara bott i det huset min mamma har nu och sen lägenheten pappa har nu efter skilsmässan. Och i tält några gången på sommar halv-året

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Psykopaten 

7. Vilken familjemedlem är snällast?

jag

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

jag sa precis till min lilla syster att ge zappa mat. typ de

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

i Morse

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Ulrika bananskal. Dock sov vi kanske inte så jättemycket

3. Har du kysst nån kompis ?

Jaoouuu

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

Jaa det kan man nog säga

5. Vem har du varit kompis med längst ?

Karin (L)

6. Vem känner dig bäst?

oj, ingen känner mig nog fullt ut. Mitt sätt varierar beroende på vem jag hänger med.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

haha, aa om det var typ en wow drake på den och var urtvättad skulle jag nog det.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Absolut inte!

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

Frågan är om dom vågar skrika åt mig.

2. Klä dig annorlunda ?

Nej. Jag är rädd för vad folk kommer tycka. lol

3. Vara dig själv ?

twentyfour /seven

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

ja då. stranden som storstad va fan! :D

5. Pierca dig ?

Klart jag skulle vågat men jag vill liksom inte så jaa den var lite klurig

7. Ha sex på offentlig plats ?

been there, done that              (OMG SKOJJA)

8. Vara omogen ?

hahah, ja måste jag nog svara annars kanske folk reagerar

9. Äta småkryp ?

Vad är det för fel på småkryp?!?! Smakar som kyckling!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

Och hur fan ska kunna ha koll på det!

2. När var du på semester senast ?

I påskas. Så det är dax att dra iväg snart känner jag!

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

Mamma, lila. Pappa, röd

4. Är ditt hår tråkigt ?

jaa borde skaffa sig en humor alltså!

5. Vem såg dig naken senast ?

Min hund. Han brukar sitta i sängen när jag byter om på morgnarna. heheh kastrerad och allt ändå.

6. Hur ofta duschar du?

Varannan dag typ.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

När jag börjar bli trött skulle jag tro.





Precis när jag och Lovisa skulle ta en frän bild kom det en kamel förbi flygande och förstörde allt!

Kommentarer
Postat av: julia

dagensblogg vinnare e uttsed :) gå in o kolla om det blev du, om nte var gärna med igen :)

2010-10-16 @ 17:39:33
URL: http://toogoodforyoou.blogg.se/
Postat av: Agge

HAHAHAHA tjejen du är för härlig!

2010-10-17 @ 18:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0