En natt till Onsdag och en glad tjej.

HEJ JAG ÄR GLAD OCH ÖVERDRIVET PIGG KÄNNER FÖR ATT TA PÅ MINA SPRING SKOR OCH TA EN TUR TILL SANDTAGET ELLER STENBOROTTET OCH TA MIG ETT COOLT BAD!

Men istället sitter jag och kollar igenom alla min patetiska webbcam bilder jag har. Alltid när jag inte vet vad jag ska göra så klickar jag upp webben och försöker leka cool. Tänkte visa er en härlig bilder av bilder.



Från i vintras när man var krit VIT!

Från i sommars där man var BRUN!!

Från en natt som jag borde sovit på men dygna sex and the city (minns faktiskt de)

Från en dag då mitt hår var platt och jag hade min coola star wars tröja!!!


Från en dag då jag borde hittat på något vettigare än det här.


Från en dag då jag var snygg


Från en dag när jag var fullt uppe i en tidning

Från en dag då jag var lite missbildad


Och från nu. När jag sitter i min säng och vill att något ultimat ska hända.
Och mitt hår är lite läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0