Fan vad lång tid det tog!

FAKTA

Smeknamn:
Agge, Agnes, Pagge-dagg! (av mormor) m.m
Födelsedag: Egentligen vet jag inte exakt...
Bor: Det vet jag, men vill inte tala om
Arbete: arbetslöös

FAVORIT…

Färg:
vit , svart, beige, grön
Plats: Sängen eller soffan
Drog: chips och godis
Fordon: bil?
Film: palla
Djur: Mina syskon
Affär: de billiga!
Serie: BAMSE
Café: ett där det finns en soffa som är jätte mysig
Skor: barfota

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja allt för ofta
Gnälla: om jag inte får som jag vill
Skrika: fråga mina päron
Sova: när jag är trött
Drömma mardrömmar: ta inte upp det!
Drömma sexdrömmar: Skulle jag berätta det för dig vavava?!
Försöka vara annorlunda: Jag r mig själv! det är fan tillräckligt annorlunda!
Klä dig i svart: varför inte?
Ha sex: varför tror du det?
Hata folk: nä lite shysst får man vara, säger alltid att jag älskar dom
Lita på folk: i alla fall min mamma

NÄR…

Åt du senast:
För ca 10 min. första pepparkakan!
Läste du en bok senast: Orkar inte tänka på en sådan tragisk sak
Var du på konsert senast: sommras!
Köpte du något senast: Proviva med ella
Kysste du någon senast: kl 14.40 i korridoren
Svor du senast: humm...
Sjöng du senast: på mitt rum före middagen
Klagade du senast: När jag skulle gå två meter för att ställa ramlösa flaskan på ett annat ställe.
Är det sommar: När jag vill!

VEM…

Saknar du:
Sebastian
Rörde dig sist: pappa
Kysste dig sist: pappa, okej det lät inte bra!
Gjorde dig riktigt glad senast: Ella
Fick du sms från senast: Sebbe

HAR DU…

För många vänner:
lagom med vänner
Tvångstankar: tyvärr
Någon annan psykisk sjukdom: säkert
Färgat håret: nä jag föddes svart hårig, faktikst sant!
Brutit några ben: Yepp
Några piercings: hur länge ska jag behva tjata
Egen dator: dålig som fan!
Gjort bort dig rejält: vem har inte gjort det?
Bra självförtroende: allt för sällan
Kysst någon: mjo
Haft sex: Fråga min pojkvän
Köpt kondomer: om jag säger att jag har gjort det så avslöjar jag ju svaret på förra frågan!, förblir mig hemlighet!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Den jag älskar ja.
Varit kär: är kär
Blivit kär i någon på nätet: Ja han hette Alberto!
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: enkel fråga, nej

HUR….

Går du:
om jag pallar
Fördriver du tiden: Genom att sitta och svara på frågor
Mycket pengar har du: skulle ta 93 år, 9 dagar, 7 minuter och 53 sekunder att räkna alla, mohaha
Tjänar du pengar: ibland!
Ofta diskar du: Så ofta jag vill.
Ofta städar du: Allt för sällan
Ofta träffar du din familj: lagom ofta!
Mycket äter du: Att du ens vågar ställa den frågan!?

ÄR DU..

Förstående:
fattar inte mycket i matte, men annars!
Öppensinnad: vad är det?
Arrogant: Inte ofta hoppas jag
Osäker: mycket
Blyg: Fuck no
Smart: Klart jag är
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: när jag är på humör



Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: ellinor

Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv! det är fan tillräckligt annorlunda!



hahah älskar dig agnes ♥

2010-10-26 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0