Helgen!

Här kommer en massa roligt info om den lilla helgen som passerade precis!

FREDAG, Jag var mega mega trött så jag och stella hade ff fest själva hemma hos mig och käka pizza och gottis. Sen sov vi i några timmar i min säng också som vi alltid gör. Sen på vid 12 tog jag bussen till papput och sov där. myys

LÖRADG, vaknade upp i soffan hos pappa av att tv:n fortfarande var på klockan 7-8 någonting. Sen somna jag om igen tack och lov. På dagen hängde jag bara i lund. Sen på kvällen var jag och lite annat folk @teddebooi. Det var trevigt!! Sen sov jag och the girls hos ullis.

SÖNDAG, Vaknade efter en lååg natt med många filmer hos ullis. När vi segat där ett tag så stack jag och lovisa hem till mig och gjorde hamburgare. Blev satans goda måste jag säga! Sen gitta hon någon gång och på kvällen kom Ullis och Kakan. DE skulle tvunget vis göra någon slags fisk soppa men jag bara PALLAAAHH jag käka nuddlar istället. Sen senare på kvällen kom mammis hem från stockholm. Så vi tog igen de 3 dagar hon varit borta genom att se på the event och käka äppelkaka!

Jaa det var i stort sätt min helg. Men nu ska jag hälsa på min säng och sova lita! HaDe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0