hemmeefter träning

Sitter man här i sin säng och pluggar sig galen. Har franska prov imorgon och har inte pluggat något vidare till läxförhören s¨å nu får man tillbaka samma skit!!!!!!! möög. Men glos-boken är ändå ganska go den.

Hur som helst på träningen idag så är det ju typ bara jag och Annika resten tanter och gubbar. Haha en rolig grej som hände. Vi var mitt upp i en låt så ser jag en tant på andra sidan stå och oja sig och hålla för öronen. haha hon led verkligen. Sen när låten var sluta ´sa hon, Herre gud vad högt det var ni måste sänka. Och det var verkligen långt ifrån högt. Välkommen in till mitt rum då lilla tant där kan man börja snacka om högt!

Men nu måste jag åter gå till mitt pluggade. Haj haj




En random Bild jag tog från min lilla syster fönster här om dagen typ.

Kommentarer
Postat av: Ännki

som jag ville garva hahah, jag bara asså det var aldelesförlågt!

2010-10-06 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0