önskar att det var lördag

Idag var dagen, seeeg. I skolan gick lektionerna i slowmotion kändes som ett helt dygn! efter skolan stack man till affärerna med ella för att shoppa lite, hittade i alla fall lite små saker! en present till mammsen som fyller år imorgon, men man är ju alltid lite ego och passar på att köpa till sig själv när det inte var det man skulle göra egentligen, typiskt mig! så jag köpte smink vaddar men även 2 stycken tröjor! blev ganska nöjd men det blev ett lite napp, det var min sista utväg! nä men de var lyckade köp! :) Äntligen hittade jag en långärmad som man kan gosa in sig i lite nu när det börjar bli kylit ute!


Rauuhhrw


knas bild, men innehållet som räknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0