shit det var nära!

Gud vad jag var nära att glömma att blogga en sista gång idag. jjaja nu gör jag det!

Jag sitter i min mysiga säng och glor på pekémon samtidigt som jag finslipar lite på min so-inlämnings uppgift. Typ färglägger och sånt. Typiskt mig haha

Och en grej till att exakt idag är det "bara" 3 månader och 3 år kvar tills min 18-års dag! Inte så mycket eller hur! Fan asså då börjar ju livet på riktigt. mm jaja det är ju exakt lika lång tid för alla man få tänka så att dom som är 18 nu har ju också varit nästan 15 och dom sukta ju antagligen också...Men antagligen inte lika mycket som jag.

Men ha en go kväll så hörs vi imorgon, bayyy!



Jag och min pudding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0