studie-daaoog

Idag har det varit en sån cool studie dag. Oj vad jag gillar dessa dagar. Jag kan berätta vad jag gjorde igår i detta inlägget.

 

Igår var det söndag för alla som inte vet det. jag började söndagen med alla vakna bredvid uwicca. Vi dryga ganska hårt typ kolla på scrubes och dega. sen någon gång drog jag hem och greja lite things. Vid 3 kom morden hem Turkiet. Hon hade lite presenter och sånt. Det var mysigt att träffa den damen igen. På kvällen drog jag och lite annat Dalby folk till torna. Hängde där på kvällen. Det var mysigt. Sen hem i mörkret. Väl hemma fixa jag X antal o'boy glas. Och snacka i X antal timmar med folk i telefon.

 

Jaa det var ju typ min söndag de...

 

Btw, Igår la jag för en gång skull in bilder från min mobil in till Datorn. Här kommer lite slumpmässiga.


Innan gympan för nån veckan sedan. Alltid lika konstiga.


(haha) mitt och Agnes so-arbete. Vi hade båda ganska starka viljor Så det blev
lite tjafs

Lovisan alltid lika gooooo


Åhh min favorit Calle. Vi byte tröjor för en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0