tors-dag

Go kväll alla organismer!

Jag tycker faktiskt att dagen har gott hyfsat snabbt. Jag kan dra den lite kortfattat för jag vet att ni tycker att det är intressant!

Jag vaknade jäklans tidigt i gämförelse med vad jag brukar. Hann till och med glo lite på Vakna med the voice. Sen sov jag dock på bussen på väg till dalby. Det var mysigt måste jag säga. Väl framme i skolan möttes man av en glad och rolig klass som vanligt. Först hade vi en intressant SO lektion. Efter det Engelska där jag och några andra från min klass fick 240 spänn från våran lärare för att handla typiskt svenskt godis på Hemköp. hur ofta händer detta?!? Men grejen är den att godiset är till den spanska klassen vi sammarbeter med som våran lärare ska åka till i helgen och då fick det bli en liten present typ.

Men hur som helst efter den trevliga engelskan tror jag att vi hade...Teknik? och sen kemi, hemkunskap (jag brände mig och fick ett bränsår! KLANT!) ´sen sist en chill mattelektion.

Efter skolan traska jag och agge man till bussen där vi träffade lite folk bl.a Ville som vi hade sälska med på bussturen. Väl framme i staden tog vi oss en fika på ariman sen lite shopping. För min del blev det en sån vanlig tajt svart kjol man har för att inte vissa rumpan!

Sen drog agge hem och jag gick till min fader och lyssna på härlig pappa musik typ som The rock heroes.

Och nu sitte man här och ska snart ta tag i sitt liv och börja plugga!¨¨

Men ha det fint och sånt, Ciao!



sitter vid papputs data och här är mest bilder från resor och sånt. Denna är från zanzibar. Take me back!


Kommentarer
Postat av: Safira-en av malmös största bloggar



Fin blogg du har, har lite tävlingar på bloggen så gå in och kolla!



Http://Smekizz.blogg.se

2010-10-24 @ 00:31:53
URL: http://Http://Smekizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0