16.49

Här sitter man i soffan och kollar på skruvaren som backham. En favvis. Det ända problemet är väl bara att den får mig att sakna fotbollen som faaaaaan. :(

Men idag var jag då som sakt på ungdomsting. Sjukt kul faktiskt. Sen efter åt tog jag och Malin oss var sin falafel och efter det var det tillbaka till the school och gå på hemkunskap och matte. Kan vara helt ärlig och säga att jag inte lärde mig ett piss x) På Hk:n kom jag när det var typ 50 min kvar jag bara stekte mig lite kött. Och på matten satt vi i datasalen. Jag jobba med tedde vi bara fjanta oss och var oseriösa. Man bara svår dag...

Men de va det kommer ett inlägg om några timmar igen. CIAO!


Man ba wuuuuuuuuuuuuuuut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0