9/9

Hur en torsdag ligger till för Agnes-Pagnes.

06.10 ringer min störiga vecka klocka, om jag inte pallar att gå upp så klickar jag på snooze och somnar om i 10 min, sen måste jag gå upp för att hinna till skolan.
jag förbereder mig inför skolan, plattar håret, sätter i löshår och sminkar mig, sen är de det eländiga när jag ska välja kläder, ack ack ack, efter en ca en halvtimme kan jag förtfarande inte vara klar med att ha valt!
Äter frukost i all hast och springer till bussen 07.45

ca 08.10 är jag på skolan och strular med sebbe i korridoren, hämtar mina böcker och springer till so:n!

sen går jag i skolan fram till 14.00

Där efter är det dags för sebbe boi! Torsdag innebär sebbe dag.

ca 18.00  åker jag hem för att äta kvällsmat, sitter sedan och gör läxor och bloggar såklart!

kl 19.15 Åker familjen och jag in till Malmö för att spela CURLING! snacka om skoj, och nu är kl mycket så nu måste jag dra chhooo!



CURLING!

//Agnes//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0