BIG FOOT

Salut allihop!

Lördag idag dårå... hmm jaa imorse när jag och ull's skulle bege oss hemåt så insåg vi att det inte gick några bussar. Så vi bara, fuck this shit!! Let's walk! Så vi gick hela vägen hem till dalby. Tog typ 1 ½ h men vädret va as grymt så det va mysigt. Väl hemma drog jag ganska dirr in till lund för att lämna några japaner på en tågstation med papput och syster. sen käka vi falafel och fixa min mobil men jag fick inte den :'( Jag får den inte först för äns på onsdag för att något med batteriet hade fuckat sig... well well.

Ikväll ska jag och systrarna göra pannkakor för modern är iväg. Sen efter detta drar jag ut och träffa folk. Blir nog trevligt!

Men vi hörs. så ja typ asså hej...DÅ


THE BIG FOOT'SSSSSSSSSSSS WE ARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0