Bus-ringning

För en liten stund sen ringde telefonen och jag jag svara då, "Hej, Det är Ella". Då svarar en liten kille, Är vera hemma? (allt denna andra personen sa var på fake-arabiska) Och jag fatta då att det var en brusringning så jag bara, nä hon är ute i skogen och traskar typ. Och sen börjar han dilla massa om att han ska komma och ge mig en kebab som kosta fela biljarder och la la la . Och jag bara jaa visst jag är sten rik kom du bara. Sen skulle han skicka alla sina kompisar på mig och slå ner mig. Och jaså men jag har VM guld i karate så kom du. Sen sa han en sjukt rolig grej jag dog fan!  " jag vill ha sex med dig, och jag går på p-piller så jag skiter i att ta med kondom" HAHAHAH och jag bara men whhat!?!?!? är du en tjej eller? Han bara "nej va fan 100 % man" och ja ba " Men förklara då för mig vad ett p-piller är" Så hör jag han säga till sin kompis, öhh du johan vad är ett p-piller. Gud jag dör. Och han var typ kanske 10 år också. Nästan lite gulligt.





//Ellaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0