depp

jag vet det var typ en kvart sen jag gjorde inlägg senast men mög mög. Jag är ledsen för att fejan vill inte sammarbeta och min choklad är slut. Har 3 läxor kvar och klockan är 11. Har ingen ork att vara en duktig tjej och göra alla. Vill bara lägga mig i sängen och spelaa sims. HAH jag har blivet helt galen i sims 2. Älskar det sten hårt. Jag spela igår kväll och då gjorde jag så att par skillde sig för jag kom på att pappan var skit ful och mamman as snygg så deras barn kommer bli en blandning vilket blir även de as fult. Men när jag log i min säng och var på ge att sova fick jag värsta skullkänslorna. Typ att på riktigt älska varanda och jag bara förstörde allt och att nu kommer dom inte hitta någon ny och att de kommer växa upp och bli gamla helt ensama :((


men sov gott mina små ap-krummelurer


hehe denna kom upp när jag sökte på sims

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0