ett framsteg

*väntar* *väntar lite till* *Väntar ännu mer*

kom och rädda mig ur biologimardrömmen! Jag bara pluggar pluggar och pluggar, ändå känns det som att jag kommer få IG!

Thats right!, ja... det här är mitt första prov där jag faktikst kommer få BETYG!
shit, det är nu allt börjar! och för en bra första inställning och självförtroende känsla så är det ju perfekt att vi börjar med mitt favorit ämne, Biologi! ni kanske hörde ironin där...

längtar tills jag får slutbetyg i musik! ska satsa gärnet! :3

Som ni förstår har jag pluggat biologi hela dagen lång fram tills nu, är faktikst ganska nöjd, min brorsas flickvän har hjälp mig hela eftermiddagen efter som att hon jobbar med människo kroppen!

men snart kommer sebbeboi och får mig på andra tankar!

CIAO


hatar dig



//Agnes//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0