Från himmel till jord

tjoo

Hur står det till idag med alla små tomtar? är det fint? (tanken är att ni ska kommentera typ JA!)
Men mig är det ganska fint. Sitter i pappanas kök med lilla syster mittemot mig. Jag hjälper henne med hennes läxor är jag inte för go.

Men idag hade vi de omtalade biologi provet. Det gick nog bra tror jag. Pallar helt seriöst inte gagga. Så jag kan ju berätta vad med som hände i skolan. ehmm, jo Vi hade redovisning i SO. Vi har haft grupp-arbete. Uppgiften var att bilda ett parti. Jag och Agnes var i samma grupp och vi rocka fan satan i gatan. Hehe...

Men nu ska jag göra te sen fejan. kommer ett till inlägg lite senare, Ciao!


hade fest i mitt rum en söndagskväll för ett tag sen. Det gick ganska vilt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0