Kungarna av Tylösand

Haha, detta är ett pogram jag lätt kommer följa.Kungarna av Tylösand. Så jävla fel igentligt. En hög med folk som bara skämmer ut sig! Hatar igentligen att jag älskar såna pogram.. hehe

Men men nu ska jag snart slänga mig i sängen. Måste bara först tvinga mig själv att läsa några sidor i våran svenska-läs bok. Tills i övermorgon måste jag ha läst typ 25 sidor till. Och jag Ella Bensch läser så sjuktligt långstmt. Haha förra veckan fick jag sitta upp till typ halv 3 och bara läsa för att komma ikapp. haha. Den dagen jag läser en bok friviligt är den dagen det svävar grisar över vita huset. Jag skojar inte.

Men ciao ciao på er!

btw, kul med kommentarer forstätt med sånt!



En soft låt som alla kanske inte ha hört. Everything is everything heter den i vilket fall som helst och det är Phoenix som är skaparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0