KVÄLLEN ÄR HÄR

cha cha...hej hej...mög mög

här sitter man i sitt rum och dunkar KENT. Sweet. jag var som sagt innan och kolla på ett hus. Det var helt ok måste bara renoveras lite...men vi får se om det blir något. Huset är då till min pappa. Han har en lägenhet i lund nu men har kan bara ha den tills januari så det är ju dax att börja ta tag i att hitta nytt typ NU.

Men nu ska jag kolla på filmis men min syster. Det är lite synd om henne så jag leker "snäll syster" och tar han om henne. Jaa jag gör faktiskt sånt ibland.

Men jag pallar inte lägga upp bild så CIAO på er!


Kommentarer
Postat av: hampie

KEEEEEEEEENT<333333333333

2010-09-08 @ 18:19:27
URL: http://hampie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0