Täcket väntar

Hej på er i nattmössorna!

Här ligger jag i sängen under ett varmt och skönt täcke!
Mysigt värre. Kom precis från badet! känner mig riktigt (fräf)!
Tycker det ska bli mysigt med höst och vinter, tänk bara att få komma hem efter att ha varit ute i en snöstorm!
Känna varmen, sätta sig under ett täcke i soffan och bara njuta av en kopp te i vinterkylan, och det smakar ju aldrig fel med en lussebulle!
OH guuud jul mat! någon mer än jag som längtar?

idag ver det verkligen en chill dag, och flitig faktsikt! fattar inte hur jag pallade men jag gjorde fan en jävla massa läxor :O historiskt! sen var jag ute och tränade, ensam, ingen ville följa med... Konstigt!


Pratar med sebbe i stelfon just nu, han tycker INTE om att jag bloggar, känner mig tvingad, vill inte bjuda på fika! mohaha själviskt jävel!!!
Men får ta och avsluta nu, sov så gott era barnrumpor!


Akta er för mig på mornarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0