Agnes here

Bonjour Bloggen!, franska och betyder hej för er lite tröga männiksor, nä skoja puss på er!<3

Ja, jag lämnade annika och anna med hundarna för ett snabbt ärende in till staden. Framför allt för att gå på ungdomsmottagningen. Men sen drog jag och mamma till Nova för att äta mat och shoppa lite. Köpte bla en sen julklapp till min syster och hennes man. eller blivande man, de ska gifta sig i sommar! Köpte även lite linnen till mig najsbajs.
Kan passa på att berätta att på fredag så kommer då min syster och Carl ner för att fira jul (efter vi är) nä men de bor i stockholm så det är inte så lätt att träffa dom. Men nu kommer dom ner och då ska jag och min syrra åka iväg för att köpa en helt underbar klänning till mig för att jag ska nämligen vara tärna på brölloppet ska bli hyper kul!

Men redan ikväll kommer mina kära veninnor hit för att äta mat. och umgås. Ska bli jätte trevligt! Men nu måste jag och Annika iväg för att Gå till affären, den lata ungen orkade inte göra det själv (PUSS). Har redan varit i affären en gång. Men jag lägger upp ett nyttighets tips när vi kommer hem från affären puss!



BikBok 2 linnen för -:99



Tänkte passa på, Det här var min nyårs outfit. Min tröja från sommaravslutningen och ett par vanliga jeans (de jag köpte på JC) syns dock ej på bilden ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0