Curling Match!

Är lite sprillig idag. Ska snart iväg till malmö för att spela match i curling!
Alltså jag bara älskar sporten! älska älska älska! Blir första gången för mig idag som jag spelar match har spelat i snart ett år ungefär. Tar sin tid att lära sig!
Och dessutom har Annika börjat nu också! Hela min familj spelar så det är faktiskt jätte mysigt!

Sitter hemma hos pojkvännen. Men han drar innan mig (konstigt). Han ska iväg och fira hans kusin för hon fyller år!
Kom att tänka på det när vi pratade om det vid maten igår att det var faktiskt ett år sedan jag följde med och firade hans kusin när hon fyllde år förra året!
gud vad tiden går snabbt! 13 månader den 11!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0