Dag 3 - Mina föräldrar

Lugnet har lagt sig efter min lilla humör svängning på mina föräldrar. Så det här inlägget kan nog bli rätt fint ändå.

Visst kan man verkligen hata sina föräldrar ibland!
De är riktigt jävulska mot en och man vill bara skriva en önske lista och önska sig nya föräldrar på nr 1.
Visst har de varit pinsamma. Pruttat högt vid middagsbordet när man har en kille på besök, Sagt något alldelsen förfärligt på ett föräldrar möte som alla pratar om nästa dag. Nu hör man vill bara slänga ut dem!
Min pappa brukar säga " Det är vår plikt som vuxna att vara pinsamma ". mr who say waat?

Men ni vet alla att innerst inne älskar vi dem (fan vad poetiskt)...
Men saknan efter dem när de är borta känns stor, i alla fall för mig. jag vet att alla inte har föräldrar som älskar en, tyvärr. jag vet det. och det känns hemskt! att alla inte har en förälder man kan krypa hos upp om kvällarna och känna kärleken de ger en.
Jag älskar mina föräldrar. det har jag alltid gjort!
Visst de har sina dåliga sidor kan berätta några.

pappa: Pappa är mycket utomland (pilot) och ibland kommer han hem med en liten "fin" sak till en. Han måste verkligen ha svårt med att jag faktikst inte är 7 år längre? Jag får fortfarande rosa byxor av honom. Men han är söt. det är tanken som räknas, Men i katigorien tonåringars kläder är det inte många rätt han får.
Eller som den gången han kom hem med ett par Dr martens  skor (rosa), De är inte jätte billiga. och då säger han: agnes kolla vad jag har köpt till dig! Men du betalar ju alla kläder och skor nu själv så jag vill ha pengar sen. mr who say waat!? Jag fcik damp den dan. Bra pappa jag köper en skin jacka för 30 000, Pengar ge mig!
Men du är gullig puss på dig!

Mamma: Måste säga att jag har suttit här en stud och försökt komma på något som jag stör mig på... mma så bra kan du inte va. Något måste vara dåligt! men jag är glad att jag inte hittar något.

Tummen upp: Här kan jag komma på saker. Mamma jag älskar att du och jag kan prata om allting. Att du har hjälpt mig med allt runt kärleken och att du stöttar mig och lyssnar när jag har något att säga. Pappa, trots att jag inte alltid vill så är det mysigt när du alltid vill hitta på saker. (tillskillnad från mamma) vill du alltid hitta på något äventyr på helgerna åka och bada, prova på curling (tack för att du hittade sprorten) åka på tråkiga museum etc! Du är underbar trots din korta stubin. Han klagar alltid att alla är sena till olika saker men märker ALDRIG när vi andra sitter i bilden på väg för att åka och han utropar : JAG SKA BARA! du är tokig du!
Älskar att ni är sociala och gillar att bjuda hem folk. Tack för att ni gjorde mig framåtriktad det hjälper att vara det i livet och tack för att ni är underbara och älskar mig, och tack för att ni får mig att älska er!


Nu känner ni inte bara mig utan mina päron också! Sicken tur för er!




Älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0