Dag 8 - Ett ögonblick

Då var det dags för ännu en dag. Ett ögonblick står på beställning!

Jag tänkte ta och berätta om en dag år 2005! nu pratar vi kändis tiden runt idol. Så klart var jag där och kollade på vår vän Elina Nelson (den lilla rosa figuren)! Jag satt i publiken och hejade på henne när hon sjöng: Himlen runt hörnet! Kommer ihåg att efter inspelningen hade jag oehört ont i mina käkar. Jag hade suttit och tuggat på samma tuggumi i flera timmar, ser det till och med när de filmar in oss sitter och klappar händerna med en öppen smaskande mun xd Haha goa tider det. Men bilder säger mer än 1000 ord så här kommer några stycken!









Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 10:26:14
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0