det är inte mycket som går rätt för mig

Hejsan alla! Hoppas ni har det bättre än mig. Här ligger jag med dampiga menssmärtor och tabletterna vill inte hjälpa, jag har ongest över mobilen. Varför det är så hemskt är för att allt jag har på den är viktigt:

¤ 4GB minne
¤ Gratis sms i ett år
¤ Allas nummer och massa bilder och filmer som betyder ALLT

åhe, vad ska jag göra? Tror ni man kan fixa ny med samma mobil nummer? Har ni tips på bra mobiler att köpa? Kanske ska jag köpa en exakt lika dan? ähe jag vet inte.

nu sitter jag med lillebrochan och ser tv. love till honom <3
Vad ska jag göra ikv, måste hitta någon som kan komma hit och sova. Men uta min fuuuuccking mobil får jag ite tag på någon. fittkuk. varför vill mig livet illa.


Johan min älskade lillebror (L)

Men inatt hade jag i alla fall fina drömmar (synd att det inte var verklighet :s) hahha.
Puuss
ANNIKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0