Klirr i Plånboken!

Mn dag har inte varit bra. Mår psykiskt dåligt!

Steg upp tidigt för att städa huset för de vi passar hundarna åt kom hem idag! Mådde inge vidare bra då kände mig febrig.
Skoldagen gick rätt bra inga större problem. Det dök upp igen på eftermiddagen när jag skulle hem. Stod och väntade på bussen med sebbe för vi skulle hem till mig. När bussen kommer är vi typ de ända två som inte får plats på bussen!!! och tvingas stiga av. Först blev jag bara förbannad sen blev jag ledsen, och föll (några tårar) bara några.....!
Vart så jävla ledsen för jag hade sett fram emot att äntligen få komma HEM!!! hem till soffan och mitt egna rum inte hem till ett främmande hus med två galna hundar som alltid har hittat på något bus när man kommit hem.

Pallade fan inte med någontig! Så vi gick ner till busstn och fick vänta på en vanligbuss till Torna Hällestad så vi var hemma kl 3 (halvtimme sent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tillräkligt mycke för att få mig att dra på mig mjukisbyxor tjocktröja, ta bort smink och löshår. såg slabbig ut med rinnande ögon hela tiden!)
Tog tempen var på gränsen 37,7...

har gråtit regelbundet sen jag kom hem fram till att jag fick PENGAR!
-:660 kr rakt ner i plånboken! *maskin ljud* CHING!

HAHAHAH

Agnes mår bättre!



HAHA jag och annika plockade hundbajs med spade i trädgården!



Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahhaa. Men asså gud vad du vara hemmakär då ;) jag tycker inte det var såå jobbigt att bo där. är ju lyte äldre än dig också hhehe (; <3 puss

2011-01-12 @ 21:00:16
Postat av: Agnes

Dock inte därför jag grät? dEt var inte jobbigt men sjukt skönt att komma hem tycker jag. Är typ utkörd! -.- har haft PMS hela dagen eller något... <3

2011-01-12 @ 21:22:41
URL: http://igelkottarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0