Tisdagkväll med en varm kopp te.

Jag måste vara beroende av te. Dricker minst 3 gånger om dagen, vet att ni gillart!

Idag var dagen lite trög. Hade ett arbeta på gympan jag och ella skulle hålla i uppvärmningen, blev ju faktiskt en succe så varför vara ledsen? Biologi prov hade man ju också! gick bättre än jag trodde. så dålig låter det i alla fall inte. Efter skolan stack jag hem till Sebastian och "mös". Kl 5 var det dags att arbeta lite, stack åter igen till skolan för att sitta på en skolkonferans! mer inytressant än roligt.

Imorgon ska man träffa Malin för hon sticker på torsdag till den brännande solen, den lilla skiten! Hoppas hon solar lite för mig också! Ha det gött små människor vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0