bilder..


Var ute med hundarna kl 08.00 imorse -.-, de vill alltid ha mat då och så tar jag ut dem för annars bajsar de i trädgården. Men jag har nu i 2 nätter lyckats somna om, Helt sjukt.. har typ aldrig hänt innan.

Igårkväll badade jag och Agnes i bubbelbadet. så jävla skönt.
Men vafan nu ser jag Sam med mina trosor i munnen . suck, han är så goo, men han är dum i huvudet ibland. ha.
Vi har lovat bilder så här kommer några: 
 

Badet igår, ser inte frächt ut, men skitskönt. det var rött.. inte brunt.


badgrejer vi använde.


Nu Huset (som jag lovat att visa), har bara tat de rum vi är
i palla ej ovanvåning och andra sovrum.

Trädgården


En bit av vardagsrummet, sam och santos.


Vardagsrum/matsal.. Fiskarna


Köket


Hallen


Soffhörnan. stökigt jag vet, hah


Vardagsrum.

Nu orkar jag inte lägga upp mer. Nu blir det frukost sen promenad.
Agnes ska till lund till ungdomsmotagningen hon bloggar när hon är tbx. Ikväll kommer en drös tjejer, mysigt.
Puss
ANNIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0