vet inte vad jag ska säga

Lägga ner Bloggen?



Är väldigt fundersam just nu. Lite depprimerande tankar...

Har tappat hälften av mina läsare!! Vet inte vad det är som har gjort det men om ni vet vill jag gärna veta! Om det kommer fortsätta med att sjunka så lovar jag att bloggen ryker!
Hur ska jag göra för att det ska bli mer intressant att läsa? Ska jag göra som jag och Annika med Nyttighetstips? Kanske inte just det med något liknande? Ni fattar säkert.

Vore jätte glad om ni berättar vad ni vill ha i min blogg, eller om ni vet varför jag har tappat läsare?



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 06:55:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0