Franicch

Haha agnes jag glömer inte så jävla lätt ! ;)

Ja agnes berättade ju allt om våran lilla utmanin för något inlägg sedan. Men jag kan ju lika gärna dra mig dag. Jag vaknade sjukt tidigt imorse för att heta Ella Bensch. Vid 7. Sen gitta till solan. Jag slapp klassråd och en del av mentors tiden för vi i ers skulle snacka i aulan. Jag är då ordförande i internationella rådet. Jag tyckte faktikst att båda jag och min söta konmpanjon Karn var ganska damn bra! haha fail de där med fikan men haha och min as failiga aplod. HAHAH men vi gav en ganska bra beskrivning på hur vi är. flimmiga och inpulsiga!!! :D

jaja Sen gick vi runt i kalsserna och berätta om elev-demokrati gick la okej! Sen hade vi skol foto. Jag stog brevid LOvis aoch vi ba okej nästa bild gör vi en grimage. Men då säger foto-gubben jaha då var vi klara men va FAAN!

Klassfoto är igentligen sjukt överksttad... Jag bryr mig faktikst inte jättemycket om jag ser ut som ett troll. Men men nu är det bara att vänta på att bilderna kommer´. Jag kan lägga upp bilderna när de kommer om ni vill (: jag är snel.

Men nu ska jag gräva ner mig i franska boken. Får se om jag någonsin vaknar igen ...



hehe, sitter vid faderns data så det finns inga bilder typ. Denna är i vilket fall som helst från när jag var i AFRIKA (mohhah stella) Och bada med skölddpaddor. Hade mörktbrunt hår på den tiden....just fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0