höst.

Salut alla fransk män. Tänkte dra min dag lite. Försov mig gick upp 07.57 skolan börjar 08.15. Jag kom kanske 20 över så ganska duktig var jag ändå. Skoldagen var ganska bull minns inte vad vi hade för lektioner förutom idrott. Men jag var på mitt första ERS möte. Det var lätt det roligast under skoldagen. Alla är så peppiga där jag gillar sånt.

Efter skolan drog jag och kakan hem to me och renskrev lite allt möjligt till ERS. Sen drog jag till min fader i lund och kolla på mtv. Tanken var ju att vi skulle se helt off idag men jag kände mig helt off så jag banga de. Så nu ikväll har jag bara pluggat, druckit te, lyssnat på min man KENT, kollat på sex and the city, försökt bota min förkylning åh annat coolt. Men nu är klockan efter 11 och jag borde sleepa så jag kommer upp tidigt i morgon måste ju ta bussen redan halv 8 för att hinna. MÖÖÖÖG. jaj kyss.



hehe bild från Egypten i våras. En ganska underlig resa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0