random stuff

Jag är riktigt sugen på TE, fy fan vad det är gott!
Och det blir fan bara ännu godare när det är kallt ute, man kommer hem helt frusen från regnet och sätter sig under en varm och mysig filt med en stor varm kopp te i handen! mumms!
Ska gå och göra det snart, tycker jag ni också borde göra!

Måndag betyder skola, Usch!
gjorde inte så mycket specielt, sen stack jag hem till sebbe det var mys! han somnade när jag skulle gå,, den lyckosten fick ligga inne i värmen medans jag skulle ut i regnet för att gå ner till bussen som jag skulle ta in till lund, jag skulle på bild. men när jag kom på bussen sitter inte mina kompisar där som jag ska dit med, så fick jag ringa dom och dom bara nä vi sket i det, så ja! det blev en tur in till lund med buss fram och tillbaka! Trevligt!!

och nu sitter jag här, väntar tills klockan ska bli 8:a, då börjar fångarna på fortet! Haha yaey!<3
Ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll!




sebbe och jag flyger över gotland med onslynliga mantlar!
fatta coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0