*happy face*

Är så sjukt pepp på att bo där med annika, vi ska försöka ha två nyttiga veckor men det kommer anagligen inte fungera (hehe).

 En av de hundarna som vi ska passa, han var presis här fastbunden i trädgården för att han funkar inte så bra med min hund, men ja så var han i trädgården men lyckades att rycka av
koppel-helvetet på mitten! hur fan lyckades han kan man ju undra?
 Så när han kom låss gick han till vår dörr på baksidan och började riva och massa sånt. var helt galen! och vi har en kattlucka i den dörren så han började försöka ta sig igenom där (osmart) så nu är hela vår dörr sönder och en stor fet springa i den, så nu är här kallt, okej nu över drev jag här är inte kallt men hela dörren är pajad. tänk vad en liten hund kan göra xd

Väntar på bussen nu, sen drar det iväg till min Sebastian så ska jag sova där ikväll!
Så kommer nog inte fler blogg inlägg idag, men tänkte ladda upp lite roliga filmer från youtube som jag och annika satt och kollade på igår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0