Historian bakom det hela



Agnes & Sebbes historia!
Här är min och sebbes lilla romans förra året, shit vad tiden går snabbt!


Tack för att du var så lätt att hitta.


Så här gick det till!
När jag såg dig i 7:an, var min första tanke:
Den där killen är snyggast och finast på hela jorden. Men jag vet att jag akdrig kommer få honom... han är en snygg 8:a klassare, jag är en mesig 7:a, varför skulle han vilja ha mig.
Veckorna gick, de svaga Busvisslingarna efter dig i korridoren blev allt högre, och mina röda kinder blev allt mer röda ju fler gånger jag gick förbi dig! utan att känna dig fick jag en syn på hur underbar du var.
tills den dagen jag äntligen fick kontakt med dig, du fick mig verkligen på kroken, du var ett frestande byte ska jag säga dig.
 


Facebook:
Meddelande (1)
 
 
 
Sebastian Mårtensson den 27 november 2009 kl. 21:06  Anmäl
Ska du starta ett band ^^ ?

Den raden alltså, det namnet, SHIT!
min första tanke: ÄR DET HAN ÄR DET HAN ÄR DET HAN!!?
letade igenom skolkatalogen och hittade dig, men var osäker...
Kan det verkligen vara han? var tvungen att gå igenom hela katalogen för att se om någon liknade dig, när jag väl hade gjort det var jag fortfarande osäker. fattade inte hur en snygg 8:a skulle vilja ta kontakt med mig. Men trots min tvekan hoppade jag av lycka, det måsta vara du, det bara måste!, och det var det... shit börjar gråta nu läser igenom alla meddelanden vi skickade, första hjärtat kom från dig.
 
 
 

Sebastian Mårtensson den 1 december 2009 kl. 20:43 Anmäl
tack så jätte mycket ! :D ♥

Den dagen, Första gången vi sa ett ord till varandra, första gången jag rörde vid dig. 

vid mina skåp:
Står vid skåpet och gräver efter tuggumi, stoppar ett i munnen, då kommer Jakob fram.
- Hej jakob, vill du också ha tuggumi?
-ja
ger honom, Sebastian står bakom ett par stolpar och kollar på honom, jag vinkar att han ska komma! och han gör det. omg omg omg omg
- Vill du också ha tuggumi?
-ja...
sträcker fram handen med ett tuggumi i, han tar det, shit våra händer rör varandras!!!!!! kärlek vid första beröring, kände det verkligen. Efter en stud av tystnad gick ni där ifrån. 
jag var väldigt lycklig i den stunden.

3:e december hade vi en lång diskution om vem av oss som var snyggast, det gick framåt!

10 december drog vi in till stan tillsammans, den dagen glömmer jag aldrig kallt och blåsigt ute, men du värmde mig, höll min hand och kramade om mig när vi väntade på bussen hem, på bussen tog jag din hand igen, fast då blev det "kärlekshand". Vi stack hem till dig och kollade på Monsters inc i din säng under ett varm och gosigt täcke, ingen kyss men mycket kel med händerna, eller som jakob kallade det
"hand sex"
11 december-2009. hände det. vår första kyss. Gjorde två försök i skolan men det slutade i kindpussar. Stack hem efter skolan för att hämta övernattningssaker, skulle sova hos malin. När jag kom tillbaka var fortfarande du malin och jakob kvar på skolan. jag gick fram till dig vi kramades, samtidigt viskade du i mitt öra så bara jag hörde
- jag älskar dig.
kärlek,kärlek efter det blev det en blöt puss mitt på mun.
Vi var äntligen tillsammans!



Kommentarer
Postat av: Änki

underbart gulligt<3

minns allt snack om honom hahah :D

2010-12-17 @ 16:15:01
Postat av: aangeel

fy vad sött !<3

Ni passar verkligen grym bra :D

2010-12-17 @ 19:15:15
URL: http://cepeklassen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0