8 september...sånt skit

Håller helt med Elli. Idag var det en äkta skit dag. Inget speciellt hände. Eller jo jag fick tillbaka min mobil. Jag är hel igen.

Men jaa jag var då i skolan. Hade alla de ämnena som Agnes räkna upp. Haha på muisken så jävla typiskt. Vi har grupp arbeta nu. Är med sötnosen Ulrika. Vi skulle använda hennes dator idag för att söka massa fakta och sånt bla bla bla i alla fall så behövde vi en sån internet sladd till datan. Alla var typ upptagna så vi fick yra runt på hela högstadiet för att hitta en. svichhh sa det genom koridorerna när vi kom. hehe men hur som helst när det var bara 15 min kvar av lektionen hade vi fixat allt med internet. Vi satte oss ner och ba, jaha vad ska vi göra på internet igentlig? Vi har fan allt här på papper vi ska ju bara skriva in det på wold i ett dokumet O.o

RIKTIGA NÖTSKAFT ÄR VI!!

haha riktigt fail men men det löser sig. Nu ska jag tagga till "Skåne Fruar" som börjar om en halv timme.

Bay bay


Bandet jag och ullis skriver om. Miike snow för er som inte ser det. Söta pojkar.
Btw jag har tagit bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0