Orka detta

Näe, jag pallar inte läxor, nu vill jag ha helg! damn!

Ta med mig på något roligt då!

Idag har jag träffat sebbe bebbe han hade... PMS! ja, han hade faktiskt det!
men tycker om han ändå<3 :P
i skolan var det faktikst ganska roligt! gillar onsdagar har roliga lektioner då,
börjar med SO, musik, franska, NO lunch, slöjd, elevensval (musik).
Faktikst helt ok, hade kunnat skippa NO, fyy fan vad jag hatar det! i alla fall biologi! hatar hatar hataaaaaar!

men snart blir jag nog glad igen för då är det idooool! :D I´m i neard!
om ni missade det igår får ni inte missa det idag, no no no!

Men nu ska jag ut på en snabb jogging tur inann idolish!
see you later aligator in a whild crocodile!

Sliiide!

//agnes//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0