Söndags chill.

Hola!
Ella här. Sorry för dålig uppdatering från mig denna ljuva helg. Hehe

Min helg har varit rolig. Hängt med vänner, myyyyst med moder, vilat, pluggat och sist men ABSOLUT inte minst ätit en jävla massa MAT!

Haha, har nog aldrig ätit så konstant i typ 3 dygn. hah. Till ex. i fredags var jag med Lovisa och Ullis i lund på eftermiddagen och kvällen. Först käka vi massa tacos hos min pappa. Sen drog vi ut på stan och köpte massa godis. efter det gick vi och satte oss på espresso house i några timmar. Sen vid typ 11 drog vi till Donken och köpte hamburgare. Och morgonen därefter var vi på södra esplanaden. Efter det gick vi till donken IGEN och köpte hamburgare!!

Efter donken drog vi hem till mig och käka chokladtårta. Sen drog dom och jag käka as mycket godis hela efter middag. Sen stack jag till pappa och åt tacos igen. Efter det åt jag och pappsen en chipspåse. Senare på kvällen var jag och lite annat folk hos ville. Där åt vi igen tack och lov! Men när jag kom hem sen någon gång på natten kurra magen så då käka jag en konstig sallad som stod i kylskåpet och lite glass!

En mat helg med andra ord!

Nu över till något helt annat! Förra veckan när jag och ullis var i stan så hittade vi de där ursnygga skorna. Helt jävla förälskad. Sen i Fredags när vi va i stan gick jag in och testa dom igen. Jag kan helt seriöst inte sluta tänka på dom. Måste fan ha dom. Men jag vet inte om det är lite vågat att ha klackar i skolan...



jaja hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0