tea party

Har haft en mysig dag idag. Varit då i skolan som tyvärr alltid. Idag var det långt ifrån en "bra skoldag". Kände mig typ deppig och sur. Haha detta utnyttja många i min klass och hacka på mig som fan!!! Men stella var söt och uppmuntrande som alltid. Sen drog jag och ullis in till lund då på efter middagen. HAHAHA fy fan vad vi kan flumma tjejen haha vi kan fan vända allt till ett skämt. hhaha men jag köpte typ en mascara, antekningsblock och puder. Måste ju börja sminka mig nu när hösten är här. MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG

Men sen vid halv 9 kom 2 prinsessor till maj. Karin & Ullis. Vi mös mest och drack te snacka massa skit och annat härligt! De har stuckit nu och jag har lite för mycket att göra.....som alltid.

Men det löser sig säger jag. hehe men CIAO !


K Ä R L E K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0