Fattar ingenting

Alltså jag förstår inte hur ni kan hålla er vid liv kära vänner! Har fortfarande många läsare, förlåt att jag inte uppdaterar, inte förän nu som jag typ fattar att ni är desperata och kollar den varje dag flera gånger om! Ni är underbara älskar er! Men hellt serisöt.
Jag pallar inte. Visst jag ska inte ta bort bloggen men det kommer inte att komma in så många blogg inlägg, det kanske kommer några lite då och då men inte varje dag som det var innan, hade sjukt stor press på mig. Och ni anar inte hur skönt det är att inte känna sig tvungen, Men jag bloggar gärna när jag har lust! :) kanske hörs ikväll, eller vilken dag som helst!
Pussokram!


Dessutom, bara att nämna! Äger jag numera denna underbara tärn klänning, ska ha den på syrrans bröllop! Var uppe i stockholm och köpte den i helgen + massa annat fin fint! Dock ska jag ha mitten bandet i en annan färg!


Kommentarer
Postat av: anna :D

guuud så fin! avundsjuk! <33

2011-03-01 @ 20:34:24
Postat av: sara

Hej! Jag har startat en veckans blogg-tävling på min blogg, det skulle vara kul om du ville vara med.

2011-03-04 @ 16:54:10
URL: http://sarahee.blogg.se/
Postat av: josephine- bloggen som löser dina design problem!

Har du inte tid med en snygg design?

då har jag sidan för dig!

På mindre än 10 min så har du en ny snygg design!

Låter det bra?

Klicka på länken!

http://fixardindesign.blogg.se/



2011-07-05 @ 17:56:18
URL: http://fixardindesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0