Blondspray

Heej, kom nyss ut ur ett fett skönt och varmt bubbelbad efter att ha varigt ute med Clara och Edla och Fritjof i snön och haft snöbollskrig. Efter badet tog jag och färgade bort lite av min utväxt. Jag anväden Blodspray.
Funkar perfekt för mig, skitskönt att bara spraya där man behöver, eller om man vill ha slingor. Men om ni ska testa det så var försiktiga första gången. För många som använt det har fått extremt trasigt hår efteråt. så testa bara en slinga först. Dessutom måste man vara försiktig med händerna. För första gången jag använde det så var jag inet sp nogran och fick massor av spray på mig. Men Ajaj , händerna fräts sönder (det gör inte ont, men man får massa söndrig, vit och ful hud)


 


Nu måste jag dra över till mig för att kolla om min mobil är där. Den är helt borta sen imorse. Jag hade med den när jag var ute med hundarna. Tror jag har tappat den i snön. Men ska kolla hemma först. Hoppas (a)
Senare blir det nog att dra med Agnes ner till stallet för att hjälpa till med två hästar. Paaaallar inte. hah
kanske kan jag och Agnes ta lite bilder ikv, jag vet inte vad vi ska hitta på för något.

många pussear, Hörs senare!
Annika

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså sån sliter skitmycket på håret, och håret kan gå av!! Jag vet folks hår som har gått av..

Men alltså inte så liksom! Du får jättegärna använda det :) Men sök upp det

2011-01-07 @ 05:44:31
URL: http://lovisaolsson.devote.se
Postat av: Karin

oh akta dig jag vet också folk som har tappat allt sitt hår av dom, jag tappa lite hår av det!

Galet, paja inte dig finis !

PUSSSS

2011-01-07 @ 19:27:12
Postat av: Anonym

oh akta dig jag vet också folk som har tappat allt sitt hår av dom, jag tappa lite hår av det!

Galet, paja inte dig finis !

PUSSSS

2011-01-07 @ 19:27:46
Postat av: Svala

Wow! hade aldrig vågat prova det!, (gulligt att du skrev blod-spray!) pussen!,

2011-01-08 @ 18:02:11
Postat av: Annika

2011-01-08 @ 18:14:48
Postat av: Annika

Sv: Blodspray svala.

hah jag köpte det första gången i tyskland för att se om det funka, och sen dess har jag fortsatt. Gillar det göö mycket. men var försiktig om du ska testa! för jätte många har fått kasst hår. tur nog inte jag :) Sen kan det behövas lite silvershamp0 i efteråt. och hårinpackning.

Puuss

2011-01-08 @ 18:17:13
URL: http://igelkottarnas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det funkar, jag har använt det sen 2003. Jag är 28 år. Jag blöter ner håret, sprayar i plasthandskar och fördelar det försiktigt över överväxten. Det bleker lite grann och jag tvättar ur igen efter 4 -5 timmar. Jag upprepar detta varannan månad, under vinterhalvåret. På sommaren bleker solen. Med sprayen ser det mycket bra ut. Man får förståelse för hur solen bleker och kan "tänka slingor" när man sprayar. Mitt hår har alldeles förträfflig kvalitet. Sprayen är snarare fördelaktigt för mig. Frisörer förstör genom att alltid dra ut färgning och slingor så att håret slits. Frisörer anser ofta att de är sakkunniga, men alla kommer inte med vett och förnuft. Som konsument är jag väldigt kritisk och vill att det ska se naturligt ut. Vissa frisörer har försökt "packa på" trendiga produkter till ingen nytta... ETT ANNAT TIPS: Jag blev av med fett hår med, genom att tvätta enbart hårbotten i handfatet med duschcreme var tredje dag. Håret blir enormt tåligt och fräscht. Man behöver bara tvätta det helt med schampo 1 gång i veckan... Obs! Jag har mörkblont hår/cendréfärgat.

2011-02-15 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0