Dag 1 - Presentera mig själv

Att Presenter sig är nog det svåraste uppdraget att skriva ner för att få det intressant!
Ivanliga fall brukar man bara räcka fram karden till en främling och säga
- Hejsan, Agnes!

men det är väl där man får börja antar jag!

En levnadsglad tjej vars namn är Agnes. (bra början)
Bor i den mest perfekta byn någonsin, Torna Hällestad! Tillsammand med en Familj jag ÄLSKAR!

Mamma Maria: 45 årig flygledare! Helt underbar mamma som jag ser upp till. Vi har en väldigt stark relation, Kan prata med henne om allt i mitt liv vad det än är, Och det är jag oehört glad för!

Pappa Anders: 47 årig pilot! Har svårt att släppa att jag har växt upp, Köper fortfarande rosa kläder till mig. men det gör inte honom mindre älsk värd!

Syster Sarah: 27 årig flygledare! Vi har en underbar syster rellation, Vi har 100 bröder men de två systrarna de är vi!
En härlig tjej som jag älskar, Bråk är något som är långt ifrån oss. Har faktikst aldrig gjort det. Kanske var lite disskutioner där när jag försökte själa hennes pojkvän när jag var 2 år! Stängde in mig i i ett rum med honom och visade alla mina leksaker, när Sarah tittade in sa jag:

- Sarah DÅ UT! (kollar på Tony) Tony visst inte sarah va här?

-Jo om hon är tyst!

Mest gulligt tycker jag nog.

Bror Johan: 25 årig Utbildad Kock men nu mera läser till Mäklare! Härligaste Brodern Man kan ha! Alltid lika speedad och rolig. Osäker på om skämten han drar är så pass dåliga att man skrattar eller om de faktikst är bra!

Bror Anton: 20 årig LTH student. Vi är nog rätt Lika. inte i utseende utan mer i sättet = inte bra. Har haft en del bråk under vår livstid. Har blivit jagad med en paddel säger det er något? Men det är bra nu! :)

Bror Albin: 18 årig Spelutvecklings student! Inga bråk de har vi klarat oss ifrån (inte som min andra bror i alla fall) Rätt chill bror vi kan ändå prata om det mesta utan att bli arga på varandra. och är rätt tetiga på skoj!

De Var min familj Och jag älskar de alla!

Men jag får Ju inte glömma min exta lilla familje medlem. jag har ju nämligen en Pojkvän!
Jag och Sebastin blev tillsammans Den 11 december 2009! Den är helt sjukt! Sebastian är mitt första seriösa förhållande och jag är hans. Och vi har varit tillsammans i över ett år! Vi förlorade oskulden med varandra och det är jag väldigt glad för! För mig var det viktigt att det var den rätta. Och det är sebastina! det kan låta sjukt men jag vill leva hela mitt liv med honom!

Lite mer om mig!
Så klart har alla sina dåliga sidor (men de behöver ni ju inte höra eller hur?) mamma sitter ju dock här och säger att jag har dåligt tåla mod. men henne kan man ju inte lita på!
Jag är en oehört kreativ tjej! Jag målar och sjunger och det älskar jag! ska dessutom börja på gitarr snart!
Jag älskar också att träna tränar många gånger i veckan. i alla fall på sommar vår och höst. smäre på vintern för då kan man inte vara ute och springa lika lätt! Jag är en social tjej som älskar mina vänner (de jag älskar i alla fall) logiskt? Skulle inte klara mig utan dem. de hjälper mig när jag har det svårt och gör min vardag som bäst!

Vill ni veta en hemlighet? hemligheter är alltid roligt! Nästan lika roligt som att läsa bamse!
Ja, ni hörde rätt! jag växer aldrig upp och är stolt över det! Bamse höjer min vardag! ser INGET barnsligt i att läsa det! (tror faktikst att det sitter några bamse läsare där nu och håller med mig!)


Hoppas ni känner mig lite bättre nu eller att ni har fått lite koll på vem jag är! Imorgon berättar jag om min första Kärlek!







Målningar jag har gjort för er som undrar!




Kommentarer
Postat av: Matilda Löhnn

Kanonfina tavlor Agnes! Du är ju en riktigt konstnär :)

2011-01-17 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0