Dag 5 - Vad är kärlek?

Tycker inte att man kan ställa frågan: Vad är kärlek? i allmänhet det är från person till person.
Det är Skillnad från ålder, kön, sexuell läggning och specielt vem vam är och hur man är!

Jag kan säga helt ärligt, jag visste inte vad kärlek var förän jag träffade Sebastian. Jag är verkligen Kär!
Om man har varit tillsammans i snart 14 månader, ser jag det som kärlek kkärlek kärlek. Att kunna hålla ihop i en så pass lång tid måste betyda kärlek.

Kärlek kan vara helt olik. Men kan vara kär i tjejer i killar, o av sett Vilken kön man har. Jag kan säga att kärlek är helt olik varandra och att den är exakt den samma. Hur tänker jag? Jo, Att vara kär det är en känsla. Känsla är en sak som är ungefär den samma fast i olka grad! Kärlken kan variera stort! Hur ett förhållande är motsvarande till någon annans.

Mitt och sebbes Förhållande: Vi stöttar varandra, är som bästisar och kan prata om allt med varandra, Älskar varandra så mycket som vi bara kan, Pussas, strular, har sex, myser är inte blyga för att vara oss själva med varandra, är oehört kärleksfulla, och älskar varandra mer än något annat.

Alla andra förhållande: Det kan vara hur som helst! det kan vara utnyttning, blygsam kärlek, våldsam, att man faktikst inte älskar varandra på riktigt, kärleksfull, hat. Allt det är från person till person hur man faktikst vill ha det (eller så kan det vara motvilligt) Men allas kärlek ser annorlunda ut! därför kan jag inte säga vad kärlek är för alla. Men för mig Är det. att vara lycklig med den man är, älska personen precis som den är, inte utnyttja, visa sin kärlek, flörta, kunna pussas, strula, samlag allt, utan att känna att det är fel.


 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0