Dag 6 - Min dag

Då ska ni få höra vad jag gjort idag!

Skoldagen börjar med dubbel sevnska, so, engelska, matte, lunch, franska! Slutar kvart i två riktigt riktigt härligt!
Efter skolan kom mamma och hämtade mig driekt för vi hade tid inne på ungdoms mottagningen för att ta ett graviditets test (det gör man alltid efter att man har tagit p-stav) Var inte gravid!

Handlade lite olika saker i stan (se bild) Sedan hem och ätar go cesar sallad! det är så jävla gott alltså!
Och ikväll som lite efter rätt blir det Choklad Fondue! Det är magiskt gott, Sitter just nu och Kollar på lets dance och snart kommer Annika så så ska hon sova här!

Vi hörs kanske senare, kolla in min fina bild!








Schal, Från Joy -:99

Byxor, Kappahl -:299

Även en mascara från H&M men den behöver ni inte se säger vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0