ensam ensam ensam, med mig själv.

Var nyss ute med vovvarna, gick bra. Börjar vänja mig vid att gå ut med två sammtigt. Inte lika svårt längre.
Innan dess var jag borta i Stallet och tog in hästarna och Licke. Gick bra det med (y) Idag har jag även vatt hemma en sväng och typ käkat godis, och kollat post. Äntligen har mitt Hm-clubkort kommit.

Nu sitter jag här i all min ensamhet och snackar med någon enstaka på Skype. Kul? Njaa.
Ikväll kommer Anna komma hit, hoppas jag. Eftersom jag inte kan få kontakt med någon utan min tele.
Vad vi ska göra vet jag inte.



EgoEgoEgo - jag vet,
Jag måste göra några vidoinlägg också. Men problemet är att jag inte får det att funka med att ladda upp filmer.
Ska jag försöka fixa det? lägger bara ner tid på det om ni vill.
Ciao!
ANNIKA


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

hej hej :)

vill du köpa en unik bloggdesign?

2011-01-07 @ 18:36:58
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: Kul att du är med.

Jag drar en vinnaren imorgon.

Lycka till :)

2011-01-07 @ 18:54:27
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0