flickorna som får mig till skolan

Så nu när jag bara har idag och imorgon kvar här, kan ju jag skriva lite vad jag vill (a)
Tänkte skriva om Två tjejer i min klass som jag endast är med (haha). Här har ni dem:



Malin Gerdtsson;
Minns henne inte från första dagen, mer än att hon sa Malin "mask" på en namnlek. Eller joo juste. Hon "tappade bort" klassen under rundvisningen. Dåligt kvinna. Okej hum vad kan man säga om dig Malin. Glad-alltid. Haha du gör min dag på morgnarna när du kommer in försent i klassrummet och drar av dig väskan sammtidigt som du suckar HÖGT och säger " Asså OMG ni skulle sett min morgon". Malin har dock några få problem:

1. Hon kan inte viska. Hon pratar högst på hela skolan tror jag. Och alltid vid dåliga tillfällen.
2. Hon har simhud mellan tårna, jävla anka (y)
3. Hon kan inte gå upp på morgonen.
4. Hon hittar dina svaga punkter snabbt så passa dig!

- Hon är crazy galen, och får en alltid att skratta. och hon har alltid svar på mina frågor! som idag " Kom ryggsäcken före skalman eller tvärrt om?" För skalman har ju typ alltid funnits. eller iaf sköldpaddor? för han är väll det? singel, och hennes mål är att bli kung



Michelle Hansen;
Första dagen i skolan tyckte jag hon såg skittrevlig ut. visst gör hon? (Men jag hade fel, hahah nä skoja) Tyvärr var hennes första intryck av mig "Jävla bitch" vilket jag inte förstår. haha. Michelle kommer alltid med roliga saker.hahah skrattar bara jag tänker på vissa, Hon är faktiskt smart. Tro det eller ej..
Alltid glad? nä vet inte. Jag tror hon blir glad av att jag är riktigt dålig på att mobba henne :/
Michelle är ganska felfri. fast visst gillar du att skylla på mig alltid. Till och med för att din gympa uppvärmning gick åt helvete? määhää så inte snällt.

Dock är hon en haj i vattnet. Hon är suuuper snabb. Hoppas hon lär mig nu nästa vecka. Jag kan ju fan inte ens simma vanligt bröstsimm utan att sjunka. nä okej så illa är det inte men endå.
Singel, och hennes mål med livet är (kan inte säga mer) 96. Hennes enda svaga punkt tror jag..

kyssar till er tjejer ;) pusspuss
ANNIKA

Kommentarer
Postat av: KUNGEN :D

hahah snyyggt att vi har samma frissa på bilderna ! ;) :D gillade dina beskrivningar,,, men jag KAN faktiskt viska............ om jag anstränger mig ;);) :D

2011-01-11 @ 22:42:41
Postat av: Annka

Hahahahhaha.. malinmalinmalin. du kan inte bara inse!

2011-01-12 @ 10:01:42
URL: http://igelkottarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0