fnatt

Varför börjar Annika alltid sina inlägg med att Kritisera mig! (jävla kvinna)
Nu bytar jag löses MOOOHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
jag har nog fortfarande lite damp♥

Sitter framför Tven med Mamma och Pappa. Riktigt härligt att vara hemma det är helt ofattbart vad jag har saknat mitt hem nu de sista två dagarna+nätter. har inte kunnat sova för att annika tog de bästa kuddarna...
Vaknat och inte velat gå upp (riktigt ovanligt!!). oseriös

Vi ska kolla film nu: Breakfast with Scot! Någon som har sett. har inte börjat se den än så kan tyvärr inte rekomendera den. Ska läsa läxa undertiden, eller om jag skiter i den.

PUSS!

Älskar denna killen på dessa otroligt fina bilder som jag också älskar!







sebbe satt och skratta ihjäl sig till denna sista bild när vi tog dem. Hoppas du sitter och skrattar lika mycket nu!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0