Godmorgon

Skäll inte på mig! Som ni alla märkte var det inget bra bloggande igår, Var hos sebbe igår hela dagen, stack på curling senare på kvällen och kom inte hem förän halv 11 på kvällen.
Det är inte ofta jag hinner blogga på morgonen, men nu sitter jag faktiskt framför tven med frukost, en kopp te och en dator! Min buss går om en kvart så måste snart gå och för bereda mig.

Idag drar jag inte till lund efter skolan men när jag kommer hem kommer det dyka upp en del inlägg!
Ska skriva Dag 5 - Vad är kälek? och, Dag 6 - MIn dag, efter som att jag inte laddade upp dag 5 igår är det själv klart att jag gör det idag! Men nu drar jag till shool vi hörs när jag kommer hem, Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0