men godmorgon ;)

Nä fy vad jag är trött, ligger med Anna i soffan och gosar med hundarna och spelar Wii Monopol. Agnes drog nyss till sin käraste Sebastian. Jag skäms lite över att vi skulle fota en jävla massa igår, men blev mest egopic på Agnes, haha.

Idag ska jag börja med mitt nyttiga liv, gått bra tills nu.. men jag vet att Klara kommer strax med en stor påse godis, får se hur det går. Men jag tänker så att om jag äter onyttigt måste jag träna. Smart va? För här i huset finns en en träningscykel. skitnice.

Jag tänkte att jag kunnde skriva ett enkelt tips om att var nyttig varje dag. Låter det bra? skriver ett ikv.

Igår när vi var ute och smällde så fick jag en liten raket i ansiktet, som var på väg upp i luften. Ajjj som in i helvete. den typ studsade på min haka ner på halsen och upp igen. sen typ upp på taket. livsfarligt.
Men jag hade så ont att jag faktiskt fällde några tårar. asså det känndes som om någon tog en plattång på högsta värme och klämde fast skinnet och tryckte allt vad de kunde :s 


bild från igår. blåsa kinden leken?

Agnes har filmer på igårkvälls kortspelande.. har fortfarande Köttiga blodsår ;)
Hon laddar upp det snart hoppas jag.

ANNIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0