mys med eget hus! eller?

Här sofftar jag i soffan med hundar och katter, över mys.  Anna är i duschen nu efter att vi vatt ute på en lång promenad med hundarna. Asså jag får damp på Sam, han bajsar ibnte på promenaden men sen när man kommer hem vill han ut i trädgården och bajsa. några förslag vad jag kan göra? Tack (a) haha.

Till ikväll måste jag komma på något nyttighetstips. Har massor men de är så tråkiga, ska verkliogen försöka hitta något bra. får se om jag lyckas.

Någon gång idag (antagligen ikv) kommer Agnes hit till huset igen. Ska bli skönt med lite hjälp. haha det är faktiskt mycket att göra i ett hus, fast jag bara bott här 2 nätter. Det är soptunnor, disk, städa, salta ute, Återvinning, fixa och plocka undan. Ja det blir sjukt snabbt stökigt. Tur att man har mamma hemma(a)

För er som inte vet så passar jag Barn, oftast med Anna. De bor också i Torna hällestad fast lite mer i skogen. DE har tre barn och två hästar. Barnen heter Finn, Tyko och Ossian. Finn är nästan 4, Tyko typ 2 och ossian snart ete år tror jag, Här en bild från i höstas när jag och Anna passade dem och gick ut på picknick i Björkensdal.



Finn, Anna, Tyko

Skriver senare, Puss ha en underbar dag, passa på att gå ut det är sjukt fint väder :)<3
ANNIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0