Nyttighetstips

För att jag ska kunna skriva nyttighetstips varje dag så måste jag ju skriva några mer för sinnet och några mer fysiska. Dagens är mer ett sätt att tänka...

Ni vet när man kommer hem från skolan eller en lång promenad så är man hungrig och jättesugen på någon onyttigt, typ chips. Men Testa att äta någon macka eller fil istället för godis. För när du inte är lika hungrig längre släpper suget, jag lovar. För i "vanlig" mat finns det också socker men som inte är lika onyttigt.

Nu blir det tv med Klara, Anna, Erik, Johan och bror min.

Ha en mysig kväll, själv hade jag tänkt gå ut med hundarna sen cykla mig till döds och efter det bada bubbelbad.

 

Jag vet spegeln är typ nersmetad men endå.

Anna ser inte skillnad på tigrar och lejon . dåligt.
Puuuss


Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hehe aww, händer imogron då sötnos? :D<3

2011-01-02 @ 01:40:47
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0