Sista inlägg

Detta är ju galet vad dålig Agnes är på att uppdatera!
Så jag tänkte göra mitt sista inlägg och tacka för min tid (a) hah.
Ni kanske fortfarande undrar vem jag är? Här kommer en text som Malin och Michelle skrev om mig i skolan idag. Så här uppfattas jag av dem. Har dock fått sätta några *pip* här och var  (hehe) ! läs med nöje. Skratta själv en jävla massa när jag läste ( de har skrivigt ungefär varannan mening, bara så ni vet). och jag skriver rakt av från pappret:

Hej Annikas Blogg! (och Agnes)

Annika är...
En mycket speciell flicka. Hon är väldigt snäll och kan inte säga taskiga saker fast hon försöker!
Hon har många beundrare!... Men också många mobbare.
Jag är en av dem, MEEEN jag försöker vara snäll och idag har jag inte retat henne en enda gång :D!
-inte jag heller!
JAg har varigt en mycket snäll flicka. Annikas intressen är...
En speciell pojke som går i 3an här på Polhem, men jag nämner inga namn eftersom Annika skulle skämmas, oofan.
E*pip* heter han.
Hennes andra intressen är curling, mycket avancerad sport!
Krävs mycket träning för att gnugga isen rätt...? Krävs även mycket styrka!

Annikas Familj har en del rätt speciella traditioner. Exempel:
två jultomtar!!??!??! WTF?
De spelar även Påven bannlyser på påsklovet! ... mycket speciell family.
Hennes föräldrar dansar salsa, Men är välldigt coola, jag har träffat dem!!
hennes storebror FRITTE är ett år äldre än henne men hon kan inte erkänna det? Han är 93 och hon 94, men hon anser att han är två år äldre.

Hon har rött hår- vi kallar henne pippi Långstrump.
Hon har mycket hemska minnen från en (enligt henne) "nära döden upplevelse", hon fick nästan en kokosnöt i huvudet.

Annika kan mycket om frilufsliv. När vi skulle bygga stormkök på gympan fixa hon det på 2sek!
Vilken Talang alltså! :o =D

När hon blir äldre vill hon gärna vara med i Expedition Robinsson, en riktig överlevnads kvinna!
Hon gillar även hestar. Jag älskade också hästar är jag var liten!
Hon ser ut som ett monster på skolfotot, hahahhahahahahhahha!
(RITAD BILD)
- Ett öga är större än det andra
- dubbelhaka
- plågad min
Annars mycket fint foto!

Mitt första intryck om Annika ananas var " vilken jävla biatch".
Men det var hon verkligen inte! Hon pillade i sitt röda hår hela tiden vilket var mycket frustrerande.
Hon tycker att O*pip* N*pip* är söt.

Hon tipsade mig och blondspray! Nu är jag beroende av det! Håret blir oranget av det så silverschampo är ett måste. Defattade dock inte Annika.
Annika är inte så "Haj teck" hehe. HOn är inte så grym på engelska. Joo det är hon!
"Hello my name is Annika" (RobotStyle)

Men hon är en mycket söt tjej! Hon är bäst på Tyska och jag är evigt tacksam för att hon hjälpte mig ( heheh typ skrev) mina tyska inlämningar. Hade aldrig klarat det utan dig Annika!
Hon ger oss alltid tuggummi! så vi slipper ha dålig andedräckt som en viss annan person har... nämer inga namn! ( Michelle skriv inte namnet nu!!!)

we love you Annika. SLUT!

Långt inlägg men ni lär ju inte se så mycket av mig mer ;)
Men efter denna långa beskrivning vet ni ju allt!
Pusspuss, tack för ni läst! hoppas det vatt någolunda skojj med mig.
kyss loove och allt ANNIKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0